Annons:
Etikettkroppens-signaler
Läst 1035 ggr
michellepetersson95
12/16/14, 12:25 AM

söker vänner som kan hjälpa mig att börja äta igen... :)

Hej! Jag har ett probelm. Haft det många gånger. Jag äter inte. För någon dag sen så skrev jag till mamma "första maten på två dagar!! :D" i lycka för jag kände att jag kunde få ner maten! Jag har fått höra av min psykolog att jag har en ätstörning. Som kommer och går. jag slutar inte äta för och gå ner i vikt, för jag gör det inte för och gå ner i vikt. (Men när jag inte äter på ett bra sätt så är det ju en matstörning) jag har svårt för och äta mat. Doft, syn, och tanken av och äta får jag en konstig känsla i magen. (Känslan man får efter att ha ätit för mycket) när jag känner mig hungrig så tar jag ett glas juice som lugnar magen sig. Har varit så innan, och då började jag dricka naturdiet innan mat. Men hade fortfarande svårt och äta. Jag dricker mig mätt. Känner att jag hade behövt någon och prata med som har/haft samma problem som kan peppa mig att börja äta. Det började bli såhär när jag blev deppig. jag gör inte detta för och gå ner i vikt, utan att jag har svårt för och äta. Om det inte är någon här som vill bli en vän och hjälpa mig, så är råd välkommna. =)

Annons:
The Idizen
12/17/14, 11:21 AM
#1

Hur gammal är du? :)

Jag är 13 år och har/har haft anorexia, jag kan försöka hjälpa dig. :)

Om du har kik så kan du skriva den i ett PM till mig så kanske vi kan chatta lite där? :)<3

Live Hjärta Laugh Hjärta Love Hjärta

michellepetersson95
12/22/14, 4:33 PM
#2

Jag är född 95, så 19 år :D är inte så social på iFokus, glömmer det alltid. Använder inte kik så mycket längre, men jag heter michellepetersson.95 (Kan skriva det här då jag kan blockera ifall jag inte vill höra ifrån andra)

josya
1/9/15, 5:29 PM
#3

Hej! Dina ätstörningar låter likt mina faktiskt. Jag har haft problem med mat sedan 15års ålder och är nu snart 22. Har inte anorexia, men ändå haft mycket låg vikt, har mer bara en ångest och rädsla över att äta. Har dock blivit bättre och är i princip normalviktig idag! Kan säkert ge lite råd, så om du vill prata kan du ju skicka mig ett PM! :)

Upp till toppen
Annons: