Annons:
Etikettbehandling
Läst 1690 ggr
[Silverglitter]
2010-06-05 14:57

Mandometerklinik i Alingsås

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hej! Jag ska börja på en mandometerklinik i Alingsås för min övervikt och ätstörning. När jag gjorde min ät utredning sa hon att jag nog låg mer åt bulimi-hållet än åt binge-eating hållet trots att jag hade min övervikt. Så nu vet jag det! Det känns bra att ha fått det bekräftat!

Något annat som känns bra är att jag äntligen ska få hjälp. Jag är så glad över att jag inte blivit avvisad från denna klinik, de hjälper verkligen alla med ätstörningar på denna klinik, så detta är min chans att bli fri från ätstörningen. Det känns toppenbra! Jag är så glad över detta!

I början av behandlingen går man där ganska intensivt under ett par veckor/månader, jag hoppas att det ska bli intensivt under sommaren och sedan några dagar i veckan under hösten, så att jag kan läsa  om jag orkar i varje fall kan läsa en kurs i skolan, och då kommer jag att läsa Matte A! För jag känner att jag vill bli klar med den! Så jag hoppas att det ska bli så, annars får jag nog skippa skolan helt under hösten om det visar sig att det blir en längre tids intensiv behandling.

Man får inte veta vad man väger under tiden man går där, det känns lite jobbigt, bara för att det ger ökad ångest att se siffrorna på vågen, dem har ju rätt, min lillassyster ska ta hand om min våg. Måste bara ner under 100 kg innan syster får ta vågen. Jag är nere på 102.8 nu, så jag är snart nere under 100, inte långt kvar. Jag kämpar som sjutton!

Annons:
[monkeygirl]
2010-06-23 13:21
#1

Va skönt att du ska få hjälp. Och att de känns så bra.

När börjar behandlingen?

Upp till toppen
Annons: