Annons:
Etikettbehandling
Läst 1438 ggr
SaaraE
9/1/09, 9:13 PM

Antideppressiva tabletter

Är det någon mer än jag som har upplevt en stor hjälp av dessa tabletter? Jag har fått dom från och till och har vi senaste tillfället upplevt en enorm skillnad i mitt humör. Detta gör också att ätstörning blir bättre. är det här tabletter som bore skirvas ut mer till personer med ätstörningar?

Sara - Sajtvärd för Ätstörningar ifokus

 

Annons:
[Tassy]
9/15/09, 2:27 PM
#1

Jag har ingen bra erfarenhet utav ätstörningar kombinerat med antideppressiva då jag tappade all matlust helt utav dem och fick fruktansvärt ont i magen då jag tog pillrena på tom mage.

Rent generellt har antideppressiva inte varit mig till någon större hjälp utom när jag har varit som mest depprimerad, då har de tagit udden av det hela och i stället gjort mig helkonstig, typ känslolös nästan, vandrade mest runt som nåt slags tomt skal.

Men jag har även hört om flera stycken som har blivit hjälpta utav antideppressiva, så jag tror att det är individuellt. Det är därför det är så viktigt att söka hjälp, så man snabbt kan hitta en behandling som är individuellt anpassad. För egen del är det samtal som har hjälpt. Prata prata prata.

Upp till toppen
Annons: