Annons:
Etikettbehandling
Läst 2222 ggr
SaraB
2011-05-02 23:29

Behöver folk till intervju

Hej allihopa!

Jag heter Sara Bergman och går i 3A på Ingrid Segerstedts gymnasium i Göteborg. Just nu läser jag en kurs som heter Psykologi B och nu är det dags för mig att göra min slutuppgift. Jag har valt att skriva om ätstörningar. Detta är ingenting jag överhuvudtaget har någon erfarenhet utav, men jag tycker att det ska bli intressant att arbeta med någon jag har lite kunskap om. Arbetet kommer att lägga fokus på behandlingsmetoder och terapi som har hjälpt människor att få hjälp med sina ätstörningar. 

Därför skulle jag nu vilja be om att få intervjua en eller flera som har erfarenheter av ätstörningar, både anorexi och bulimi. Vill gärna prata med någon som har erfarenhet av olika behandlingsmetoder och/eller terapi, men även om ni har annan information som ni tycker jag ska ta med i mitt arbete eller hjälpsamma länktips.

Jättetacksam för hjälp!
Kram
Sara

Skriv här i tråden eller maila mig: sarabergman92@gmail.com.
(Kan tänka mig att ha en livechatt-intervju så det är inget problem om ni bor långt bort)

Annons:
N-Jorgensdotter
2011-05-03 12:51
#1

Behöver du hjälp kan jag tänka mig ställa upp.
Har anorexi oxh varit inlagd på fyra olika ställen samt prövat de flesta terapi-former.

Låter det intressant så hör av dig. Delar gärna med mig av mina erfarenheter!

Mvh Nathalie

Mvh. Nathalie Andersson
Silvergläntans kaniner reg. gårdsnamn sedan 2011nakaniner.weebly.com

SaraB
2011-05-03 13:52
#2

#1, det låter absolut intressant och om det går bra så vill jag gärna intervjua dig. Jag kommer höra av mig inom en snar framtid. Vill bara sätta igång med att arbetet lite så jag har lite förkunskap innan intervjun så att jag kan ställa bra frågor.

Men jag hör av mig till dig inom någon vecka! Tack så jättemycket!

MVH Sara

agge65
2011-05-14 19:51
#3

Hej Sara. Om du har någon hjälp av en mamma till en nyss fyllda 14-årig kille med anorexia så ställer jag upp. Sonen har varit inskriven i vården i över sex månader men varit sjuk mycket längre än det. Han blev bättre men har nu rasat ner i anorexian igen. Så läkaren hotar med inläggning ännu en gång.

Hls

Agneta

http://enovalkommengast.wordpress.com/

Upp till toppen
Annons: