Annons:
Etikettjag-behöver-råd
Läst 1507 ggr
petterssonP
2012-07-27 18:21

Mår så otroligt dåligt, vill bara dö..

Jag vet inte om detta är rätt ställe men hittade inget annat ställe att skriva av mig på..

Jag är 19år, och enda sedan jag var 7år så har jag fått ta emot massa skit, speciellt från min egna familj..Så fort dom blir sura så sa dom alltid saker som -> Jävla fetto, kossa, feta as m.m..

Jag har mått så otroligt dåligt efter det, jag var ju bara 7år..

Sen dess när jag började 7:an, så åt jag ingenting, kanske en liten portion var 4:e dag, sen drack jag bara vatten..

När jag gick i 7:an så va jag ca 166cm lång och vägde 55-60kg. Det blev bara värre och värre med tiden. Jag köpte ett par energidrycker som jag tog en gång i veckan istället för mat, för jag kunde inte tänka på något annat än allt dom har sagt och säger till mig. Jag tänkte bara "Ät inget, jag måste gå ner så dom inte säger att jag är fet längre, vill vara som alla andra och inte såhär stor."

Sen började jag 8:an , åt som jag gjorde innan i 7:an. sen fortsatte dom att säga så till mig, en annan dag sa min familj att dom inte menar det dom säger utan dom säger bara så för att dom är sura ibland. Men vad fan är det för sätt…

Sen började jag 9:an, åt som jag gjorde i 7-8:an, skippade skolan vissa dagar och var med kompisar i andra städer, åt inte ett skit på minst 5-6 dagar, drack bara vatten eller energidryck, det gav mig en liten putmage skulle jag tro?

Då vägde jag ca 57kg kanske? Sen började jag gymnasiet, åt inget, vågade inte ens gå till matsalen för jag var rädd att någon skulle säga att jag var fet.. så jag tynade i stort sett bort, men sen började jag andra året på gymnasiet, vägde 65-67kg och då skärpte jag mig och började äta varje dag morgon, lunch och när jag kom hem, det jobbigaste var att jag kände att jag nästan skulle spy så fort jag skulle äta.. Resultatet blev att jag gick upp till 76kg.  Jag tror att det berodde på att jag inte åt något, svälte mig själv nästan, och när jag började äta igen så gick jag upp.

Det som sårade mig mest var att min familj och en granne sa : Du har blivit lite rundare nu än vad du va innan.

Jag vet ärligt talat inte vad jag ska göra längre. Har ingen lust att väga 75kg nu, 169.5cm lång, jag vill gå ner igen, känner mig så jävla fet..speciellt när dom säger så till sin egna dotter och syster…

Jag har lätt för att gråta och bli sårad efter alla dessa år. men det är bara att leva med det, för jag har varken jobb eller inkomst så kan inte flytta.. Hur svårt som helst att få jobb här som nybliven student..

Annons:
eelins
2012-07-27 21:31
#1

jag vill hälpa dig! ja vet hur de känns! du kan vara anonym för mig om du vill men mejla mig elin-hellberg@hotmail.com så kan vi snacka <3

Upp till toppen
Annons: