Annons:
Etikettjag-behöver-råd
Läst 1101 ggr
travly
9/11/12, 9:26 PM

blir galen

har ätit kvällsmat. lagom mkt. tror jag. men vet inget längre. hetsätningen säger "ät mer, mer, mer". självsvälten säger "ditt feta äckel, du åt för mkt som vanligt, hur ska vi bli av med det här?". självskadebeteendet säger "gå och skär dig själv". Vad jag säger har jag inte längre ngn aning om. psykiatrin försöker tiga ihjäl mig tror jag ibland. skulle kallats i augusti, didn't happen, har ingen ork till att ringa och tjata heller. självmordtankarna är tillbaka igen. är bara så trött. vansinnigt trött.

Annons:
SaaraE
9/16/12, 12:10 PM
#1

Hej tjejen.

Starkt av dig att gå in är och skriva av dig lite, eller för att få lite pusch till att göra rätt? Det är uppenbart att du behöver hjälp. Jag önskar så väl att du kunde höra av dig till dom igen. Om du tycker att det är jobbigt att ringa så kan du mejla. Det gjorde jag när ingenting hände. Det kan ju vara skit jobbigt att ringa och få "avslag" på vård man själv anser att man behöver snabbare än vad dom tror. Finns det någon som du kan prata med i din närhet? Försök, så att du inte står ensam i allt det här för det tror inte jag att du klarar så länge till (missförstå mig rätt) inte för att du är dålig, svag osv. utan för att den sjuka sidan i dig är för stark.

Ta hand om dig! / Sara

Sara - Sajtvärd för Ätstörningar ifokus

 

Upp till toppen
Annons: