Annons:
Etikettanhörig-frågar
Läst 1338 ggr
SaaraE
2/14/13, 6:44 PM

Alla hjärtans dag

Det här är en dag som kan vara väldigt ångestfylld för somliga av oss. Hur har ni haft det idag?

Som bulimiker hamnar jag oftast i en sits där människor omkring mig inte vet hur de ska göra. ge mig godis, vill hon ha? Kommer hon hetsäta och då må dåligt av det? kommer hon ta det fel om vi ger henne något annat? osv. osv.

Jag tror att det är vanliga tankar bland anhöriga som vill hjälpa till. Hur har ni haft det under dagen?

Önskar att ni får en fortsatt bra Alla hjärtans dag!

Sara - Sajtvärd för Ätstörningar ifokus

 

Annons:
petrizza
2/16/13, 11:41 AM
#1

Under alla hjärtans dag var jag förkyld och nerbäddad och slapp därmed all press ang äta ute och gå på bio. Att få vara helt ensam under en dag då "alla ska ha någon att vara med" var så himla skönt 😃 och alla är ändå förkylda nu, så det låter inte som att man bara försöker komma undan

Min konst- blogg: http://petrahyberg.wordpress.com/

 

LumenIset
2/18/13, 4:44 PM
#2

Det är min födelsedag, så jag försökte äta middag och tårta och bara vara glad för mina kompisars ansträngningar. Det var allt som allt en bra dag =)

SaaraE
2/19/13, 2:22 PM
#3

Grattis i efterhand:) Hur var din dag?

Sara - Sajtvärd för Ätstörningar ifokus

 

LumenIset
2/19/13, 9:58 PM
#4

Det blev mycket mat, efterrätt och sedan godis på bio, fest i helgen med mer tårta och alkohol. Jo lade på mig nästan ett kg, vilket jag inte är stormförtjust över. Men allt som allt var det ett bra firande, mina kompisar ansträngde sig för mig och jag blev jätteglad =)

SaaraE
2/20/13, 9:03 AM
#5

Härligt att du ändå kan se lite positivt i det hela:)

Sara - Sajtvärd för Ätstörningar ifokus

 

Upp till toppen
Annons: