Annons:
Etikettjag-behöver-råd
Läst 1279 ggr
Kaiia
5/18/13, 11:16 AM

Positiva tråden

Ibland när allt suger är det viktigt att tänka på det som är positivt i livet.. Så tänkte vi gör en sån här tråd ;)

Bara skriva vad som varit positivt :)

Sajtvärd på Lajv och medarbetare på Ätstörningar :)

Annons:
Kaiia
5/18/13, 11:17 AM
#1

Idag är det bal, och även om jag är nervös så kommer det säkert vara jättemysigt :)

Sajtvärd på Lajv och medarbetare på Ätstörningar :)

Hermionary
6/7/13, 10:09 PM
#2

Idag när jag kom hem så möttes jag av mina nya familjemedlemmar, mina två kattungepojkar. De spinner järnet och vill gärna kramas en stund när man kommer hem från jobbet. Då smälter man :)

Kaiia
6/8/13, 3:03 PM
#3

#2 Katter är kärlek <3

Sajtvärd på Lajv och medarbetare på Ätstörningar :)

Kaiia
6/10/13, 11:45 PM
#4

Nu ska jag snart se på sista avsnittet för säsongen av Game of Thrones <3

Sajtvärd på Lajv och medarbetare på Ätstörningar :)

SaaraE
6/12/13, 3:47 PM
#5

Vilken härlig tråd du skapat!

Hur var balen Kaiia :)?

Vovven har fått sig en promenad och medan solen lyser in på oss genom fönstret sitter jag och äter mellanmål, jordgubb / melon smootie. Det borde ni testa;) 

Sara - Sajtvärd för Ätstörningar ifokus

 

Kaiia
6/12/13, 4:57 PM
#6

#5 Det var asroligt att gå omkring i balklänningen! Världens lajvkänsla, med pojkvän i hatt och med käpp, och åka omkring i en T-Ford som behövdes vevas igång osv xD

Smoothies är det bästa som finns <3

Sajtvärd på Lajv och medarbetare på Ätstörningar :)

Annons:
Spruca
6/25/13, 11:51 PM
#7

Sommarlovet är till för att njutas av inget annat <3 Nu är det bara att lyssna till sin kropp och bara göra det man själv verkligen känner för… Slappna av, njuta av solskenet, blommorna och framförallt friheten <3 <3

Spruca

 

Kaiia
7/11/13, 9:27 PM
#8

Jag har träffat en kille som är sadist! Det tycker jag är positivt iallafall ;D

Sajtvärd på Lajv och medarbetare på Ätstörningar :)

halvia
7/25/13, 12:35 AM
#9

Jag ska skaffa två råttor och är så lycklig :D

Kaiia
7/25/13, 2:20 AM
#10

#9 Åh, jag tänker skaffa en flock hanråttor när jag flyttar hemifrån! Kan tänka mig att det kan hjälpa en att äta bättre också, eftersom man kanske lagar mat iallafall åt råttorna, och då kan man lika gärna göra åt sig själv också ;)

Sajtvärd på Lajv och medarbetare på Ätstörningar :)

Annisangel
7/28/13, 1:39 PM
#11

Tänk på att när du ser en blomma, så ser du att den är vacker (eller ful) bara för att du har så pass hög tillit till dig själv att du kan avgöra om den är vacker (eller ful)!!!

Vackra du!!❤️Lite omvänd psykologi är bara sunt ibland!!😃❤️

Många Goa Kramar

Annisangel

Upp till toppen
Annons: