Annons:
Etikettövrigt
Läst 1005 ggr
Lindb
1/23/14, 12:12 AM

Prat och tjat, titta hit!

Tänkte testa en grej här. En ny tråd för nattvandrare, svamlare, filosofer, tänkare, människor.

Det är fritt att bara svamla av sig i den här tråden.

Såg du något konstigt idag? Läste du något intressant i tidningen? Har du tappat bort något? Sitter du och kämpar mot någon destruktiv impuls? Behöver du råd om något som händer på jobbet/i skolan? Är det något du sitter och funderar på som du vill ha någon annans åsikt om?

Som det sägs i en väldigt bra film: Låt käftn glappa.

/Medarbetare på Ätstörningar Ifokus

Annons:
Lindb
1/23/14, 12:15 AM
#1

Till att börja med sitter jag uppe fast jag inte borde, imorgon har jag behandling klockan 09.00 och jag vill inteeeeeeeee behöva gå upp!

Den som har tråkigt och sitter med natthumor kan jag rekommendera komikern Louis CK till förresten!

/Medarbetare på Ätstörningar Ifokus

SaaraE
1/24/14, 2:35 AM
#2

Två dygn senare sitter man själv uppe och inte kan sova, värdelöst. Har väl sina fördelar att vara sjukskriven - ingen skola eller jobb att behöva gå upp till. Men ändå, det är segt och jag har en förmåga att bara bli piggare och piggare för varje timme som går.

Svammel svammel stod det i tråden, ointressant fakta men här sitter i alla fall jag och fördriver tiden i mörkret, lampan krånglar;)

En ska nog gå upp nu istället, ta en dusch och dricka te för att sedan invänta morgon medicinen. En bra start så här på en fredag!

Sara - Sajtvärd för Ätstörningar ifokus

 

Miliathy
1/25/14, 10:09 PM
#3

sitter här och mår skit pga råkat äta röd paprika som jag är allergisk mot :'( är dock inte så allergisk att jag måste till sjukhus eller ta medicin, utan det vara börjar klia och dra i slemhinnorna i munnen och näsan samt att mina kinder har svullnat upp, ser ut som en hamster :( :( :( bra är hur som helst att min recovery går vägen just nu, och jag vill inget hellre än att bli frisk. yay!

Lindb
1/26/14, 1:02 AM
#4

#3 Men åh, fan vad drygt :S Har du ingen antihistamin hemma? 

Yeeeeey! Kör på ba :D

Själv har jag precis kommit hem från en dejt, och nu kommer den jobbiga biten där man funderar över om man var "okej" eller inte.. Om personen vill träffas igen eller inte.. Om den endast vill ligga eller inte.. Om jag vill träffa personen igen eller inte..

Och jag ska fan inte vara den som hör av mig först. Evigt spel det här.

/Medarbetare på Ätstörningar Ifokus

SaaraE
1/27/14, 2:47 PM
#5

Vet du vad du kan göra med den tanken "duger jag eller inte". Lämna det till den personen eftersom att du ändå aldrig kan styra över det själv. Du är den du är och det är inte något som du ska ändra på för någon annans skull:)

Sara - Sajtvärd för Ätstörningar ifokus

 

Lindb
1/27/14, 4:28 PM
#6

#5 Tack, det behövde jag höra.. Fick veta nu idag att han absolut vill ses igen, men bara som vänner. Jävla besvikelser om och om igen.

/Medarbetare på Ätstörningar Ifokus

Annons:
SaaraE
1/28/14, 7:21 PM
#7

# 6 Även om han bara ville vara vänner så betyder inte det att det är något fel på dig, glöm inte bort det mitt i all besvikelse:)

Sara - Sajtvärd för Ätstörningar ifokus

 

Upp till toppen
Annons: