Annons:
Etikettsajten
Läst 890 ggr
SaaraE
2014-03-14 01:20

Vem är du? undersökning

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Till dig som är nykomling till sajten vill jag bara säga välkommen. Till alla er som biter i och är aktiva på sajten vill jag bara sända ett tack. Det är på grund av er som sidan lever och förändras.

Av ren nyfikenhet och med tanke på att sajten ska passa er som är inne här och läser, skriver eller delar med er av era livserfarenheter så skapas här med en undersökning.

En undersökning som kan visa vilka målgrupper som är inne här.

Sara - Sajtvärd för Ätstörningar ifokus

 

Annons:
vallhund
2014-03-14 04:59
#1

Knepigt när man bara kan fylla i ett alternativ.

ISIS anhängare anser sig inte heller vara sektmedlemmar.

Värd på Amstaff, BARF , Beroenden samt Multikulturellt .

Medis på  Border Collie samt Cancer, Choklad, Kennel o Psykologi.

 

SaaraE
2014-03-14 13:42
#2

Jo jag vet, hade det i åtanke när jag skrev alternativen men det skulle bli för många olika svarsalternativ om jag skulle para ihop de olika svaren.

Därför tänkte jag att man kan svara vad man i huvudsak kanske sökte när man hittade sidan första gången.

Sara - Sajtvärd för Ätstörningar ifokus

 

litenvovve
2014-03-16 15:25
#3

Jag ha fortfarande min anorexidiagnos kvar men sen jag blev gravid har jag gått upp några kilo och försöker hålla mig till att inte svälta. Så ktyssade i att jag har haft en ätstörning. Det är väldigt jobbigt men man måste göra det för barnets skull om inget annat!

SaaraE
2014-03-16 23:22
#4

Oj vilken utmaning. Tror du att det ändå kan komma något gått ur det hela nu när du är gravid? Tänkte om det kändes mer ok att äta bra och vara snäll mot kroppen för även barnet ska må bra? Tycker du är stark som försöker trycka bort ätstörningen och fortsätta fram i livet!

Sara - Sajtvärd för Ätstörningar ifokus

 

Lindb
2014-03-21 16:54
#5

Bra du gjort det SaaraE, med dom här undersökningarna!

/Medarbetare på Ätstörningar Ifokus

Upp till toppen
Annons: