Annons:
Etikettsajten
Läst 896 ggr
[erikam]
2014-03-21 20:08

Vara anonym?

Nu skriver jag öppet i trådarna här men undrar ändå… Varför finns det ingen möjlighet att vara anonym på den här sajten? Nu är det ju lite "sent" för min egen del men hade gärna varit det från början om det hade gått. Någon som tänker som jag?

Annons:
Honestyisdead
2014-03-21 20:15
#1

Vet inte om det stämmer här,  men tyvärr missbrukas funktionen på vissa forum.

SaaraE
2014-03-22 15:04
#2

Det finns så många medlemmar som skapar en anonym status för att på så sätt kunna skriva ut olämpliga saker. Min erfarenhet här är att det är främst då elaka svar tillkommer, det är då vikt, BMI och skit dieter tas upp. Har till och med hänt att flera lagt upp bilder (utsuddad omgivning för att inte avslöja vem man är) på sina extremt smala kroppar.

Där av är jag lite emot det här med anonyma användare.

Sara - Sajtvärd för Ätstörningar ifokus

 

[erikam]
2014-03-22 15:29
#3

Okej, tack för svar 🙂 Synd att det missbrukas… en bra funktion på sajter som denna annars tycker jag.

SaaraE
2014-03-22 15:34
#4

Är en dold grupp ett alternativ till det eller blir det ändå för personligt?

Sara - Sajtvärd för Ätstörningar ifokus

 

[erikam]
2014-03-22 17:36
#5

Det skulle nog absolut vara ett alternativ. För min del är det lite "för sent" som sagt, men jag hade uppskattat om jag vetat om att det funnits innan jag började skriva här… Men det kanske är andra som skulle vilja ha det så som ännu inte "vågat" skriva något 🙂

SaaraE
2014-03-22 19:35
#6

Ja! Det fanns en dold grupp här inne förrut men detagandet var så pass litet att vi beslutade att ta bort den. Något att undersöka om fler vill ha nu igen däremot:)

Sara - Sajtvärd för Ätstörningar ifokus

 

Annons:
Upp till toppen
Annons: