Annons:
Etikettjag-behöver-råd
Läst 523 ggr
Ledsentjej00
6/7/14, 6:16 PM

Klädproblem

Hej, jag hittar verkligen inga kläder som passar hur många storlekar jag än går ner är allt för stort. :(:( Och om jag väl hittar en klänning eller något som funkar så vågar jag inte använda den, eftersom jag skäms över hur smal jag är och trivs inte alls i min kropp … Har provat långkjol/långklänning men det är så trassligt och bläää. :(

Hur ska jag göra, det börjar ju bli så varmt nu men jag går ändå runt i mjukis byxor och mjukis jacka, har dessutom ett bandage på ena armen så det blir liksom lager på lager .. Hjälp??

Annons:
VildaVittra
6/7/14, 6:18 PM
#1

Linnetyg är svalt att ha på sig även om man har lite längre ärmar och ben. Vilken storlek har du?

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

Ledsentjej00
6/8/14, 4:00 PM
#2

Förr hade jag 158/164 eller xs, nu känns det som om jag inte har någon storlek alls. :( Men tack får kolla på det. :)

SaaraE
6/11/14, 11:40 AM
#3

Använd det som en motivation till att bli frisk? Ibland kan det vara dumt att köpa en massa kläder i mini storlekar eftersom att det blir tuffare att då gå upp i vikt och ständigt se att alla ens kläder blir för små (fast att det är väldigt, väldigt små redan från början) Menar ju inte att du ska gå utan kläder men det var bara en fundering ;)

Sara - Sajtvärd för Ätstörningar ifokus

 

Ledsentjej00
6/11/14, 12:35 PM
#4

Ja, jag har också tänkt så. :) Men jag köpte en lite längre klänning i min vanliga storlek, samt en lite pösigare t-shirt. Min plan är att när jag lyckats gå upp mina kilo så ska jag bara rusa ut och köpa allt jag ser haha :D

SaaraE
6/18/14, 12:56 PM
#5

Skit bra motivator ju :D

Sara - Sajtvärd för Ätstörningar ifokus

 

Upp till toppen
Annons: