Annons:
Etikettjag-behöver-råd
Läst 791 ggr
SaaraE
6/18/14, 12:59 PM

Påverkas ni av värmen?

Jag blir så himla mycket sämre i det fysiska tillståendet när det är varma dagar. Det är som att solen och värmen tar kol på mig. Någon som kan känna igen den känslan? Blir en tråkig ond cirkel då jag drar ned rullgardinen, sitter i min lägenhet förutom när man tvingas gå ut med hunden. Då mår man ju sämre psykiskt samtidigt som jag inte klarar av solen eller dess ljusa sken.

Sara - Sajtvärd för Ätstörningar ifokus

 

Annons:
Saffran0Spice
6/18/14, 1:14 PM
#1

Samma här, värmen tar kål på en - är ute mycket med hunden, men annars blir de soffhäng, vilket inte gör att man mår bättre ioförtjej…

monstermash
6/18/14, 9:04 PM
#2

Jag mår mycket bättre, är hellre ute och går när det är varmt så blir mer vardagsmotion för min del.

VildaVittra
6/21/14, 5:02 PM
#3

Jag vänder på dygnet när det är varmt, det är ju ändå ljust nattetid så här års. Men jag har ju ingen schemalagd arbetstid att ta hänsyn till. 

Mår pyton när det är varmt pga mitt hjärtfel och blir jättetrött, då är det bättre att sova bort de timmarna.

Hur förberedd är du egentligen för krig, arbetslöshet, bränder eller sjukdom? Läs mer på Prepping iFokus

SaaraE
6/22/14, 7:13 PM
#4

Har också problem med mitt hjärta och jag upplever att även det blir sämre när det är varmt.

Sara - Sajtvärd för Ätstörningar ifokus

 

Upp till toppen
Annons: