Annons:
Etikettövrigt
Läst 832 ggr
SaaraE
12/15/14, 10:21 AM

Vad gör er glada?

Det är så viktigt att ha ett andrum, ett ställe där du kan hämta energi och göra dig av med alla dumma tankar för en stund.

Kort och gott - Vad gör dig glad? Plats, person, sak eller upplevelse?

Bifoga gärna en bild om du vill dela med dig av dina glädjande stunder i vardagen.

Sara - Sajtvärd för Ätstörningar ifokus

 

Annons:
Hagmans
12/15/14, 6:08 PM
#1

För att öka sin energi när allt känns jobbigt kan det vara skönt att se en disneyfilm :) Någon man älskade då man var liten. Då kan man glömma bort sina egna problem och drömma sig bort en stund.
Det kan även vara riktigt skönt att gå ut och gå nära skogen på dagen när solen är framme, och bara försöka vara i stunden.
Något annat som kan vara underbart är att vara kreativ! Måla, pyssla, baka och liknande. Och försöka vara fokuserad och ha roligt medan :)

The Idizen
12/17/14, 11:22 AM
#2

Jag blir glad av att träna min hund tex sitt fint, vacker tass osv. 🙂

Live Hjärta Laugh Hjärta Love Hjärta

theokillen77
12/17/14, 8:28 PM
#3

Riktigt bra tråd !

Jag går in i min stora klädkammare som jag hr målat o inrett som et pysselrum o sätter mig o gör scrapbooking, stämplar o massa pyssel. ! Det är verkligen avslappnane. Sen försöker jag ta igen så mycket tid som möjligt med mi älskade mamma som varit vid min sida under de 26 år jag varit/är sjuk. Livet springer snabbt förbi……

mmillann
12/21/14, 6:54 PM
#4

Jag mår bra av musik och trevliga människor :) musik och dans kan jag inte leva utan!

SaaraE
12/22/14, 12:15 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#5

Någon som gör mig glad, får mig att tänka på annat är min hund! Speciellt då vi tränar en stund eller bara att ha honom i närheten gör mig lugn:)

Sara - Sajtvärd för Ätstörningar ifokus

 

Upp till toppen
Annons: