Annons:
Etikettövrigt
Läst 2262 ggr
SaaraE
5/9/15, 2:50 PM

Utmaningstråden

Vill du dela med dig av någon utmaning som du gjort för att gå emot ätstörningen? Det kan säkert få andra att nappa på tanken att våga försöka gå emot det som sägs i huvudet. Nu kör vi hörni 👍

Inga utmaningar är för små eller förstora för denna tråd!

Sara - Sajtvärd för Ätstörningar ifokus

 

Annons:
SaaraE
5/11/15, 2:56 PM
#1

Kom igen nu, våga dela med dig :)

Sara - Sajtvärd för Ätstörningar ifokus

 

Sommarek
5/18/15, 10:00 AM
#2

En utmaning som går ut på att jag bara "får" göra en sak jag verkligen vill när jag nått ett visst mål.   ;)

Sajtvärd på Wicca ifokus och Halland iFokus

SaaraE
5/18/15, 11:24 PM
#3

Den här veckan ska jag utmana mig själv med att äta mycket frukt. Det är något jag älskar men är rädd för då jag vill kontrollera mina värden i kroppen och frukt är ju något bra, alltså något jag är emot till mig själv.

Men nu jäklar ska jag sätta dom tankarna på spets!

Sara - Sajtvärd för Ätstörningar ifokus

 

Atropa
6/7/15, 6:46 PM
#4

Jag har bröd hemma vilket jag alltid undviker för tycker väl det är läskigt. Så denna veckan ska jag äta en macka varje dag :D

Annisangel
8/18/15, 6:08 AM
#5

Jag ska utmana mig själv idag att säga vad jag verkligen vill, istället för att slingra mig som jag brukar göra för att jag inte vågar stå upp för mig själv… Men idag ska jag ta bladet från munnen! :)

Många Goa Kramar

Annisangel

The Idizen
12/28/15, 12:15 AM
#6

Jag håller på att utmana mig själv genom att äta 2 mackor extra med smör och pålägg varje dag för att gå upp lite i vikt. Dock funkar det inte så bra, vikten står still. 🤪

Live Hjärta Laugh Hjärta Love Hjärta

Annons:
mmillann
2/28/16, 10:49 PM
#7

Jag ska utmana mig att äta mat 3 gånger om dagen. Samt äta "vanlig" mat som jag hatar.

Hjälpmig123
3/3/16, 7:47 PM
#8

Ska försöka utmana mig själv med att berätta för någon om mina problem…. :/

punkmusic
3/10/16, 6:34 PM
#9

Jag har slutat att väga mig/har kastat vågen hemma.

Feliiciia
3/11/16, 7:51 AM
#10

Jag har inte stoppat fingrarna i halsen nu på 1 vecka.

sjukkatt
3/11/16, 8:22 AM
#11

Hålla mig borta från promenader t.o.m söndag. Än så länge går det bra!

Liv03
3/20/16, 8:11 AM
#12

Igår åt jag frukost, lunch och middag. Jag var inte hungrig på hela dagen. I början fick jag ångest som vanligt men efter middagen var jag bara stolt att jag gjorde det utan ett enda spyförsök eller promenad!!!😊

shia
3/31/18, 11:53 AM
#13

Tyckte den här tråden verkade bra även fast den är 2 år gammal :) En utmaning för nästa vecka kommer vara att jag kommer behöva äta frukost lunch och middag varje dag(då jag är i stallet och bara när jag är i skolan blir jag svimfärdig när jag ej ätit en dag, och då rör jag mig ej. Och blir typ svimfärdig även fast jag ätit frukost. Å vill inte gärna svimma när jag rider direkt..

Annons:
Upp till toppen
Annons: