Annons:
Etikettjag-behöver-råd
Läst 1299 ggr
svassen
9/14/15, 10:33 PM

bulimin blir min död!!!

HJÄLP MIG!!!! :'( Jag är i akut behov av hjälp med att säga STOPP!!!!! Jag är inne i en djup hetsätningssvacka nu. Varenda situation med mat inblandat triggar mig!!! Och jag handlar mat för 300-500 kronor om dagen som jag kräks upp. Vet inte om kroppen eller jag själv kommer ge upp först i den här kampen… Men nu när jag börjar få ekonomiska problem dessutom så är jag verkligen rädd. Ändå får jag inte stopp på det här!! Vad ska jag göra?? Hur lyckas ni säga STOPP innan helvetet bryter ut??? Jag går och pratar 1 gång i veckan för att få bukt med min ätstörning, men nu har vi uppehåll ett par veckor då hon är på semester… Snälla jag tar vilka tips som helst! Klarar inte av det här!!

Annons:
Atropa
10/1/15, 7:15 AM
#1

Ta hjälp av folk runt okmring, låter nästan som du behöver lägga in dig själv:/

Neihna
10/4/15, 7:33 PM
#2

Känner din familj och dina vänner till ditt problem? Om inte, berätta! Berätta om din situation just nu och se till så att du är omringad av folk hela tiden. Kan du flytta hem till dina föräldrar? Något syskon? En kompis? Som vet vad du går igenom just nu och som kan finnas närvarande? Det är just nu som du absolut inte får isolera dig eller dra dig undan, utan tvärtom ständigt ha någon vid din sida. Är det något som går att ordna?

Ceciliaah
10/29/15, 2:49 PM
#3

Oj vännen, du borde genast tala om det för en närstående. Du behöver folk runt dig tills du är frisk!

Upp till toppen
Annons: