Annons:
Etikettövrigt
Läst 838 ggr
Sajmen
12/2/16, 3:32 PM

Hojna

Badade med klassen idag. Är etta på gymnasiet så vi har inte gått så värst länge med varandra. När jag kom ut till poolen kollade en av killarna på mig, det gick några sekunder så sa han "jävlar vad smal du är". Shit vad jag blev glad alltså, jag som alltid tyckt att jag är lite knubbig :D 

Fast att jag skulle vara knubbig är omöjligt det vet jag.  165 cm och 43 kilo, jag vet att det inte är knubbigt alls. Fast när jag kollar mig i spegeln kan jag bara se de fett jag har på kroppen och min mage som är för stor.  

Jag höll faktiskt på att bli frisk där ett tag, jag gick upp till hela 50 kilo. Fast så en dag kom allt tillbaka, jag slutade äta igen, och denna gång blev allt värre. Nu kan jag inte äta utan att träna efteråt. Jag kollar alltid hur många kalorier saker och ting innehåller. Jag tycker att de dagar jag faktiskt äter två gafflar med mat till lunch r dagar då jag äter extremt mycket. Det värsta är att jag har ingen aning vars jag har fått detta ifrån, har aldrig varit tjock, har aldrig brytt mig om normer, har aldrig varit mobbad. Jag vill bara vara smal.

Annons:
Upp till toppen
Annons: