Annons:
Etikettjag-behöver-råd
Läst 1565 ggr
shia
9/24/17, 6:41 PM

ska jag berätta om min ätstörning?

hej, är med i ungdomsektionen på min ridskola (sen början på terminen) och vi kommer ha kvällar å övernattningar med mat inkluderande. Grejen är den att jag har ätstörningar (ångest, självksadebeteende osv) och tänk att det kan vara bra att berättat för dem om att jag har en ätstörning. Just för att det ena gången kan gå jättebra att äta , medans vissa gånger måste jag sätta mig ned å andas i typ 30 min efteråt. 

borde jag berätta och hur ska jag då berätta isf?

Annons:
[AnimeV4]
9/24/17, 6:48 PM
#1

Finns det inte någon vuxen som arrangerar det hela? Prata med den som är ansvarig om du litar på denne!

shia
9/24/17, 8:10 PM
#2

det är vi i us(6 st) som fixar allt å arrangerar alla aktiviteter för yngre:) vi har en ridlärare som vi ber om lov innan vi annordnar typ en övernattning eller så, men känns tryggast att berätta direkt till alla i US

[AnimeV4]
9/24/17, 11:05 PM
#3

Då kanske du ska berätta för dem innan när ni är samlade allihop. Du kan ju rentav be om en liten samling. Jag tror att de kommer att vara förstående🙂

shia
9/25/17, 7:06 PM
#4

hope so, vi har möte imorn kväll så;)

[AnimeV4]
9/25/17, 9:27 PM
#5

Lycka till!🏆Uppdatera gärna hur det går!

shia
9/26/17, 8:51 PM
#6

Okej, vart inte att jag berättade under mötet då det inte kändes som det vart rätta tillfället(fast det bli det väl aldrigXD) 

men skickade sms nu, och fått bra svar och känns skönt att berättat så jag slipper ljuga, för vill inte börja vänskap osv med lögner.

Annons:
[AnimeV4]
9/27/17, 3:56 PM
#7

Vad skönt! Jag hejar på dig!🤗

shia
9/27/17, 7:40 PM
#8

ja känns skönt att de vet, speciellt då jag har väldigt tufft nu…

är rädd att få träningsförbud/ alt bli inlagd… gått ned väldigt mkt, känns som jag ska svimma hela tiden… på det tappat livslusten, och orken att fortsätta kämpa…

[AnimeV4]
9/27/17, 9:36 PM
#9

Har du någon kontakt med psyk? Du kan PM:a om du vill!

Upp till toppen
Annons: