Annons:
Etikettjag-behöver-råd
Läst 1901 ggr
Wilma@a
3/13/18, 5:02 PM

Fet?

Hej. Här inget med ätstörning. Men hittade inte vad jag skulle ta. Är jag överviktig? För mina kompisar är smalare. Väger 46 kilo och är 160 lång. Tacksam för svar!

Annons:
Wilma@a
3/13/18, 5:03 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#1
Wilma@a
3/13/18, 5:04 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#2
Greta G
3/13/18, 5:05 PM
#3

Nej du är verkligen inte fet. Om du känner dig osäker så räkna ut ditt BMI, tror du ligger på en undre gräns där så du behöver inte oroa dig för att du väger för mycket. Försök att inte jämför dig, du duger precis som du är!

Turast
3/13/18, 5:08 PM
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#4

ditt BMI.

Konstinstagram: @toxiccetacean

Peta inte på salamandern. Den sover.

Wilma@a
3/13/18, 5:15 PM
#5

Tack! Jag vågar inte ens gå på badningen med klassen;(

Turast
3/13/18, 5:20 PM
#6

#5 gå till kuratorn i skolan och prata om det, ju snabbare du får hjälp med de tankarna desto bättre. Ju längre man har de tankarna ju svårare blir det att få bort dem.

Konstinstagram: @toxiccetacean

Peta inte på salamandern. Den sover.

Annons:
Wilma@a
3/13/18, 5:35 PM
#7

Tack!

Wilma@a
3/13/18, 5:35 PM
#8

Tack!

Unicorngirl4
9/23/18, 11:17 PM
#9

Nej, du är underviktig. Jag är 1,56 typ och väger lite över 50 och är normalviktig. Det beror såklart också på hur långt in man är i puberteten, om alls. När kroppen börjar utvecklas går man även naturligt upp i vikt p.g.a. Att man växer osv. Tänk inte mer på det! Men om du ändå känneroro kring din kropp eller missnöje så gå och prata med kuratorn på skolan! Det gjorde jag och ingen av mina vänner eller lärare vet det för kuratorn har tystnadsplikt. Hon får inte säga något du sagt hos henne eller honom.

Zepp
10/27/18, 7:33 PM
#10

Du är inte överviktig!

Du visar en rätt så normal mage på dina bilder, de flesta andra  har likadana.

Eller så håller de in sin mage på sådana bilder?

Iallafall så verkar du rätt ung, då var jag oxå rätt känslig för hur jag såg ut, det har gått över.

Iallafall så ville jag inte visa mig i badbyxor.. såhär cirka 30 år efteråt, WTF!

Ljuva dröm att som en svensk se ut, att få lära sig att veta hut.

Alva❤️
11/7/18, 5:15 PM
#11

För att ha den vikten man behöver så ska man väga samma som längden så om man är 160 cm lång ska man väga 60 kg så du absolut inte överviktigt du borde snarare gå upp i vikt❤️

Upp till toppen
Annons: