Annons:
Etikettövrigt-psykiskt-dåligt-mående
Läst 602 ggr
Eatandpray
10/13/18, 9:36 PM

Varför blir det såhär

Har under flera år haft återkommande besvär med att om jag kanske varit lite ohälsosam så har det lagt sig som en tung klump i magen som gör mig så äckligt illamående att jag blivit tvungen att kräkas. Det hände inte ofta utan det var skapliga mellanrum mellan gångerna och nu trodde jag det var borta helt. Men för 3veckor sedan hände en del saker som har lätt till att jag har panikångest dagligen, och ser väldigt lågt på mig själv, jag känner ingenting annat än att jag känner mig tom. Första veckan kunde jag inte sova, första dagarna räckte det med en bild på mig så bröt jag ihop. Jag har sedan dess fått ångest så fort jag känt mig hungrig, jag vill inte ha mat, jag vill inte äta, och när jag väl ätit Har det varit ytterst lite. Men sen på kvällen kommer ångesten, och då spyr jag, jag spyr tills det inte går att spy mer och jag kan inte sova förns det är gjort.. Men sista veckan har det gått längre, det räcker med några tuggor så är illamåendet där, jag får ont i nedre delen av magen.. Ibland när jag börjar äta så kan jag inte sluta förns jag måste spy.. Varför blir det såhär? Jag vad kan jag göra åt det? Jag har gått ner från63-57kg på 2-3veckor nu

Annons:
Upp till toppen
Annons: