Annons:
Etikettövrigt
Läst 638 ggr
The_snow_falls
3/16/19, 12:17 PM

You are not alone - Inspiration

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
Förhandsgranskning av bild 1 av 2
Förhandsgranskning av bild 2 av 2

Hej alla ❤️

Jag har just nu ett skaparprojekt som vi valt att kalla “You are not alone”. Det handlar om ca 30 personer som jag har målat av porträtt på och där de berättar om de svårigheter de haft/har men framförallt om hur de tagit sig igenom dem alt. lärt sig att leva med en diagnos som påverkar deras liv. Detta är en utställning som ska ge hopp, att de inte ska ge upp utan att det finns sätt för att ta sig igenom denna tid, att få andra att känna att de inte är ensamma i att leva i en tuff period utan det finns andra som har gjort det tidigare. Detta är en utställning där dessa modiga personer berättar på ett ärligt sätt om hur de vände livet från mörker till en tro på framtiden.  

Av dessa personerna är det 2 av dem som öppet berättar om sina ätstörningar.  Jag skulle bara vilja tipsa er om dessa två tjejer där den ena även har skrivit en bok som ges ut till sommaren. Deras namn är Elin Andersson och Stephanie Brown. Jag hoppas de kan inspirera er.

All lycka

https://www.facebook.com/pg/Artbyylva/photos/?tab=album&album_id=2260372290859835

Annons:
Upp till toppen
Annons: