Annons:
Etikettjag-behöver-råd
Läst 728 ggr
Anonym..123
1/15/20, 8:02 PM

Hjälp

Jag vet inte vad jag ska göra längre, jag vill bara skada mig själv. Och dö. Skolan började den 8 januari för mig, all stress börjar att komma tillbaka. Jag har massa prov som jag ska göra längre fram och massa läxor. Jag har också bulimi och jag går till bup för att bli frisk men.. När jag är i bup så säger jag att allt är ok och att jag äter alla 6 måltider. Min pappa säger till mig att berätta till personalerna i bup att jag mår bra och att jag är frisk. Men egentligen så äter jag inget på morgonen och resten av skoldagen. När jag kommer hem så äter jag jättemycket och sen spyr ut det. Och så skippar jag middag. Jag och min pappa ljuger för bup, jag vill berätta sanningen. När jag får mental brrakdowns så tänker jag att JAG SKA berätta sanningen till bup, men sen när jag har lugnat ner mig så ångrar jag det. Jag vill och inte vill berätta sanningen till bup, mina föräldrar kommer att bli sura. Tänk så blir bup också sur? Jag vet inte vad jag ska göra.

Annons:
Sindri
1/15/20, 8:08 PM
#1

Du skall naturligtvis berätta för BUP precis hur det är. Dina föräldrar verkar otroligt ansvarslösa och inte vilja ditt bästa.
BUP kan bara bli sura på dina föräldrar om de manipulerat dig att ljuga. Vad skall du med BUP till om du ljuger? De kan absolut inte hjälpa dig då.

Anonym..123
1/15/20, 8:42 PM
#2

men tänk så går allt helt fel?

Anonym..123
1/15/20, 8:42 PM
#3

(Om jag berättar)

Shia1
1/15/20, 10:14 PM
#4

Jag ber dig snälla lyssna.. Berätta sanningen, eller iaf en del av det. Du ksk inte fixar att säga allt. Men försök säga att du inte vart helt ärlig och att allt bara blir mer å mer kaos. Det är de som är experter på detta våga låta dem hjälpa dig. 💞 Pm mig om du vill.

Anonym..123
1/15/20, 10:49 PM
#5

❤❤

Sindri
1/16/20, 11:28 AM
#6

Om du inte berättar sanningen så går det väl helt fel? Hur skall någon kunna hjälpa dig om de inte vet med vad?
Jag förstår inte hur dina föräldrar tänker.

Annons:
Upp till toppen
Annons: